Om een goede inschatting te kunnen maken van de behoeften en wensen voor inzet van EHBO’ers en/of Verkeersregelaars op uw evenement, wordt er van tevoren een risicoanalyse gemaakt. Aan de hand van deze analyse en in samenspraak met u, wordt het aantal hulpverleners, kleding, materialen en eventueel de inzet van een coördinator bepaald.
VeiligheidsPlan
Team en Apparatuur
Doormiddel van het invullen van het aanvraagformulier en eventueel extra opgevraagde informatie door ons wordt ingeschat over welke faciliteiten u al beschikt en in welke wij u kunnen voorzien. Dit om verkeer zo veilig mogelijk te verwijzen en uw bezoekers/deelnemers zo veilig en hygiënisch mogelijk te kunnen verzorgen.
Uitvoering
Hulpverleners op locatie
De uitvoering op uw evenement wordt gedaan, zoals dit met u van tevoren is overeengekomen. Onze krachten zijn gecertificeerde professionele EHBO-ers/verkeersregelaars en staan duidelijk herkenbaar op uw evenement. De veiligheid van uw bezoekers is hun hoogste prioriteit.
Evaluatie
Aantal incidenten
Tijdens het evenement noteren de EHBO-ers de geboden hulp op een registratieformulier. Na afloop van het evenement ontvangt u van ons een evaluatieverslag van de door ons verleende hulp. U mag ons altijd feedback geven als reply op onze evaluatie. Een review kunt u achterlaten op onze website of via het platform Google.